We are moving

31 March 2022

**The Portuguese version is available following this English version**

Greetings,

We hope that you are doing well.

We want to inform you that Ultra Forensic Technology will be moving its headquarters on Friday, April 1st, 2022. Although our old facilities served us well for the last 20 years, it was time for our company to move to a new location in order to support our various teams better and, ultimately, allow us to serve you better. Our new office, a state-of-the-art LEED facility, is located a mere 15 km away from our previous head office, in the Montreal Technoparc. Our new address is:

Ultra Forensic Technology
800 Hymus Blvd
Ville St-Laurent, Quebec (CANADA)
H4S 0B5
(our phone, web, and email coordinates remain unchanged)

As with any important changes, setbacks may occur. While we have planned the move to avoid any communication delays, please be aware that some of our staff may require additional time to get back to your requests. Our call centers and sales staff will continue being available to help you with any concerns, issues, or inquiries you may have during the following period:

From Thursday, March 31st (21h00, EDT) to Saturday, April 2nd (09h00, EDT)

We apologize in advance for any inconvenience this may cause during this transition. Otherwise, all our regular services will remain operational throughout this move.

Once again, we thank you for your support and understanding, and we look forward to hosting you at our new headquarters.

Stay well,

*******

Saudações,

Esperamos que você esteja bem.

Informamos que a sede da Ultra Forensic Technology vai mudar de local na sexta-feira, 1º de abril de 2022. Embora as antigas instalações tenham nos servido bem nos últimos 20 anos, era hora da empresa se mudar para um novo local para apoiar ainda mais nossas várias equipes e, finalmente, nos permitir atendê-lo melhor. Nosso novo escritório, uma instalação LEED de última geração, está localizado a apenas 15 km da sede anterior, na Montreal Technoparc. Nosso novo endereço é:

Ultra Forensic Technology
800 Hymus Blvd
Ville St-Laurent, Quebec (Canadá)
H4S 0B5
(nosso número de telefone, endereço Web e e-mail permanecem os mesmos)

Tal como acontece com qualquer mudança importante, podem ocorrer contratempos. Embora tenhamos planejado a mudança para evitar atrasos na comunicação, lembre-se que alguns de nossos funcionários podem precisar de mais tempo para responder às suas solicitações. Nossos centros de atendimento e nossa equipe de vendas continuarão disponíveis para ajudá-lo com quaisquer dúvidas, problemas ou consultas que possa ter durante o seguinte período:

A partir de Quinta-feira, 31 de março (21h00, EDT) a sábado, 2 de abril (09h00, EDT)

Pedimos desculpas antecipadamente por qualquer inconveniente que isso possa causar durante essa transição. Caso contrário, todos os nossos serviços regulares permanecerão operacionais durante a mudança.

Mais uma vez, agradecemos o seu apoio e compreensão e esperamos em breve recebê-lo em nossa nova sede.

Atenciosamente,

Sign up for download access

Please submit your details below to access our downloads.

I'm happy for you to contact me

View our privacy policy
Not now